2014. augusztus 26., kedd

Blogajánló ~BoBogyó

Sziasztok!
Hoztam egy blogajánlót!


Az író:
" A blogomat azért szeretném ajánlani, mivel eddig elveszett a sok fan-blog között, és nem tudtak felfigyelni rá az emberek, de abban bízom, hogy ha most felkerül az ajánlóra, akkor sokakat érdekelni fogja, és végre észreveszik.
Egyébként ez egy naplós blog, ami Márti, a 13 éves lány naplójáról szól, ám nem teljesen ilyen egyszerű.
Minden 1975-ben játszódik(nagyjából szüleink gyermekkorában)."

Szóval én is szeretném ajánlani a blogot. Elsősorban azért, mert egy nem mindennapi történet. A szüleink gyerekkorából való, amiről tudjuk(legalább is én tudom), hogy akkor még más volt a helyzet... Márti egy nagyon engedelmes kislány. Minden lehetőséget kihasznál, ami adódik neki. Bizonyosan egy gazdag családban él, mert iskolába jár, és az anyukája dolgozik, ami régen nem mindenkinek adatott meg. Szép ruhái vannak, és cipője is van. Sok bonyodalomba is keveredik, a büntetést eltűri, de a végén mindent jóvá tesz. A történet fordulatokkal van teli, minden nap egy új kaland, és kihívás Márti számára. A jelenlegi utolsó részben(szobaátrendezés) sor kerül egy csipetnyi szerelemre is! A fejléc nagyon tetszik, illik a bloghoz, magához a stílushoz, és a történethez is egyaránt. A háttér is tetszik, mert a régi betűtípust is fel lehet rajta fedezni. Ezeken kívül 5 rendszeres olvasó/feliratkozó van, ez is bizonyítja, hogy mennyire jó kis blog ez! Mint már említettem, a blog nem mindennapi, szóval szerintem érdemes benézni! És szerintem a történelemben is fog segíteni a blog, hiszen ez olyan, mintha megtaláltuk volna egy 1975-ben 13 éves kislány naplóját...


Hát... ennyi lett volna az ajánló, remélem, benéztek, nem saját blog, szóval én is csak most olvastam el. Ha rendeltek ajánlót, akkor nem biztos, hogy ilyen rövid lesz, de erről most csak ennyit tudtam írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów