2014. augusztus 22., péntek

Blog ajánló... Vagy önreklám? ~BoBogyó

Sziasztok!
Van egy blogom, amit szinte senki nem néz... Nem is szoktam reklámozni, és most azon gondolkozok, hogy töröljem... Nézzetek be, véleményezzetek, kommenteljetek!
Egy egyszerű blog, design és fejléc nélkül... Nem fanfiction. Nem fantasy. Nem gimis. Semmi ilyen... Ez sak egy "napló". Sőt. Ezt a "nevet" sem érdemli meg, mert nincs is rendszeresen írva... Csak ha valami izgi történik... Mert nem szeretnék olyan naplót írni, hogy: felekltem, reggeliztem, gépeztem, bloggoltam, szerkesztettem egy fejlécet, ebédeltem, elmentem a strandra, hazajöttem, apa csinált hamburgert, de most nem voltam éhes, fürödtem, aludtam, nektek is jó éjt!... Hát ez nem ilyen... És mivel napló, nem kell "visszalapozni" az előző "részekhez", hogy kiderítsd, mi is történt...
Szóval az én ilyen kis béna blog ajánlóm, agy önreklámom...
www.egycserkeszlanyelete.blogspot.hu

U.i.: A cserkészek figyelmébe ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów