2014. augusztus 6., szerda

A tűréshatár vége ~ Amnestia S.

Már sokad gyára fogok bele, ennek a cikk megírásába. Mi is lenne a lényege? Lássuk csak! Én már ennek a blog világnak 4 lassan 5 éve vagyok a tagja és már sok mindent láttam. De a legfőbb kérdésem még is ez lenne: Hogy lehetnek ilyen pofátlanok a mai bloggerek? 

Követelőznek, és csak követelőznek, nem veszik figyelembe, hogy mindenkinek van saját élete és nem csak azért van, hogy egész nap a számítógép előtt üljön, a rendeléseket csinálva! Nem véletlenül vannak a limit, rendelés szabályai, rendelés menet menüpontok, tartsd be őket! Ezen felül, ha már rendelsz valamit, egyszerre csak EGY helyről rendelj, mert gusztustalan, amikor egyszerre több helyről is rendelsz, emellett egyáltalán nem korrekt a szerkesztővel szemben sem! Amitől, nagyon, de nagyon ki tudok akadni, amikor rendelsz, és azt mondod, tetszik, de alig telik el pár perc, jobbik esetben óra és már teljesen új fejléced van, vagy design-ed. Ez most, hogy is van? Sok munka van abban, amikor valaki elkészít neked egy design-et, főleg hogy tetsszen is, de ha meg nem tetszik, akkor mond meg, ne kelljen azt látni, hogy amikor másnap rá megy a készítő a blogodra, vagy csak véletlen találkozik vele, a design már teljesen más! Legyen benned annyi, hogy közöld, nem tetszik! 

Sosem fogom, ezt a dolgot megérteni. Lehet, hogy ezzel sokakat megsértettem, de az is lehet, hogy vérig aláztam valakit, de eljutottam, arra a pontra, hogy ezt már figyelmen kívül hagyom. Borzalmas, ami itt folyik, pofátlan bloggerek, sablon történetek és MIND egytől egyik, ugyan arról szól! De ez egy más téma!

Ha hozzáfűzni valód lenne, vagy esetleg szeretnél, hasonló cikket, pipálj. Kommentben, pedig nyugodtan hozzá szólhatsz, kijelentheted, esetleg nem tetszésed, DE mindezt normális és kulturális keretek között!


Ölel, Amnestia S.

4 megjegyzés:

  1. Oké először is: Olvastam a chatet. Én személy szerint imádom a munkáidat, és egy ilyen fejléchez idő kell. A sürgetnek nem lesz szép. Ez a 2 blogod már csődbe ment dolog nekem nagyon nem tetszett. Most miért kell leszólni, és ha bezárta, lehet valami zavarta, az ő dolga, és nem a tiétek, és remélem, hogy aki ezeket írta olvassa ezt.
    Másodszor: Ez a design csere dolog velem is megtörtént, nem egyszer, és ebből már nekem is elegem van, most is van valaki, aki akárhányszor felmegyen a közösségi oldalra kérdezi, hogy hány rendeléssel végeztem, és egyszerűen már nem tudok vele mit kezdeni. Egy kis türelem kéne. (Ja és ennek a személynek már készítettem fejlécet+design-másnap már nem volt elérhető az oldal) Az ilyeneknek csak gratulálni tudok.
    Lítia (bocs, hogy így hívlak, de ezt szoktam meg) teljes mértékben egyet értek veled.
    Az utálkozóknak pedig, csak azt írom, ha nem tetszik amit csinál, akkor húzzanak innen el!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Corrinne!

      Köszönöm a dicsérő és a védő szavakat! A CIE elég sok okból ment csődbe, de ezt se mondanám, igazából, volt egy lány, akit felvettünk és a saját képére formálta a blogot! Ezért lett bezárva! Igen, a cikk pont ezért született, még akkor, ha a legtöbb blogger keresztül is fog nézni ezen, valóban igazad van, erős, de igaz, menjen el az ilyen blogger!

      Ölel, Amnestia S.

      Törlés
  2. Kedves Amnestia S.!
    A legtöbben azért mondják, hogy tetszik, mert nem akarják megbántani a szerkesztőt. Abban viszont igazad van, hogy, ha már elfogadta és szépnek tartotta ne váltson rögtön design-et.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jappancs!

      A gond nem azzal van, hogy nem akar megbántani minket, hanem ott, hogy mennyire po*tlanok. Rendelnek, sürgetnek és nem veszik figyelemebe, hogy nem csak a gép előtt ülünk all day-all night!

      Ölel, Amnestia S.

      Törlés

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów