2014. július 31., csütörtök

Finom frissítő nyárra- DIY

Sziasztok!
Meghoztam az első DIY-t! Ebben egy fagyiról lesz szó!

Hozzávalók:
Műanyag jégkrémalap, üdítő és gumicukor















1. lépés:
A gumicukrokból egy 4- szemet belerakunk minden egyes jégkrémalapba:













2. lépés:
Ráöntünk tetszőleges ízű üdítőt a gumicukrokra(VIGYÁZZ! Ne rakd teljesen tele, mert vagy ki fog ömleni, mikor a fagyasztóba rakod, vagy annyira kitágul, hogy kijön az alapból!!!)..




Nekem 3 db 4-es jégkrémalapom van, ezért(és mivel a két tesóm nem olyat szeretne, mint én) én 3 ízben csináltam: sima almás, multivitaminos és alma-körtés.






3. lépés:
Tedd bele a pálcikákat, vagy akinek kupakos van, mint nekem, az azt:



4. lépés:
Egy éjszakára tedd be a fagyasztóba, és másnap már eheted is! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów